Skip content

Retours

  • Kan ik mijn bestelling terugsturen?

    Ja, je kan als B-toC klant (particulier) een product binnen de 14 dagen na ontvangst ruilen of terugsturen, en dit volgens het Europese herroepingsrecht. De verzendingskosten voor het terugsturen zijn ten laste van de klant. (Geldt niet voor onderdelen en goederen die gebruikt of beschadigd werden. Goederen waarvan de verpakking vervuild, beschreven of beschadigd is kunnen wij helaas ook niet terugnemen). U kunt ons ook een terugzendlabel vragen waarmee u uw zending naar het postkantoor kan brengen. De kost hiervoor wordt in mindering gebracht van uw saldo. Uiteraard staat het u vrij om op afspraak naar onze showroom te komen en uw besteld product terug te brengen of om te ruilen.

  • Mijn ontvangen product(en) is(/zijn) stuk, kan ik deze terugsturen?

    Als je een beschadigd of stuk product hebt ontvangen meld je dit onmiddellijk op het te ondertekenen document en geef je jouw zending als ‘geweigerd’ aan de transporteur. Is de beschadiging bij in ontvangstname niet onmiddellijk zichtbaar, breng ons hier van op de hoogte via [email protected]. Vermeld je klantnummer, factuurnummer en het artikelnummer. Beschrijf precies wat het probleem is en voeg indien mogelijk enkele foto’s toe. Onze klantendienst gaat hiermee aan de slag en zoekt samen met jou naar een oplossing.

  • Wanneer krijg ik mijn geld terug na het terugsturen van mijn bestelling?

    Vanaf we jouw teruggestuurde producten ontvangen hebben en ze voldoen aan onze retourvoorwaarden, zullen wij het bedrag crediteren op jouw account.